Algemeen Ongecategoriseerd

Als bedrijf een casino avond organiseren


Het welzijn van hun werknemers staat bij heel wat werkgevers bovenaan hun lijstje met prioriteiten. Zo worden er vaak teambuilding activiteiten georganiseerd, wordt er door werkgevers gratis ontbijt aangeboden, een pizza avond georganiseerd,… De sociale cohesie op de werkvloer is belangrijk en het af en toe organiseren van activiteiten voor werknemers kan op productief vlak zeker zijn vruchten afwerpen. Werknemers kunnen elkaar beter leren kennen buitenom de werkvloer wat uiteindelijk kan leiden tot een betere samenwerking en verstandhouding.

Wat er enorm “in” is tegenwoordig, zijn themafeesten. Denk maar aan een filmthema, carnavalsthema, sport thema,… Het organiseren van een bedrijfsfeest met een casino avond als thema blijkt ook zeer populair te zijn. Een casino avond zorgt voor een relaxte sfeer en creëert een gezonde competitieve sfeer tussen de werknemers. Maar het organiseren van een casino avond vraagt ook een pak voorbereiding. Je dient over het juiste materiaal te beschikken, de juiste locatie, voldoende geldmiddelen, je moet/kan de hulp inroepen van een ervaren firma en croupiers, … Vandaag bespreken wij hier op onze Casino777 blog twee manieren om een casino avond te organiseren voor je personeel.

1) Op je bedrijfsterrein

Dit is de meest voor de hand liggende en eenvoudige optie. Het kan zijn dat je omwille van budgettaire redenen of gemakshalve gewoon de casino avond wilt organiseren op je bedrijfsterrein. Dit hangt natuurlijk af van over hoeveel ruimte je beschikt. Afhankelijk van het aantal werknemers, is het mogelijk dat je over een of meerdere grote zalen dient te beschikken. Het is immers niet aangenaam om een feest te organiseren en dan vast te stellen dat de locatie veel te klein is. Neem dus zeker de tijd om goed na te denken over de ruimte waarover je dient te beschikken.

Een ander punt waar je dient bij stil te staan is dat indien je jouw casino avond wenst te organiseren op je bedrijfsterrein, je dan beroep zult moeten doen op een firma of een persoon die ervaring heeft met casino’s. Je dient verder een budget uit te werken voor de bijkomende animatie, spektakels, het nodige materiaal zoals casino het aantal tafels, welke spellen je zal aanbieden, personeel (croupiers), te winnen prijzen,… Ook dien je stil te staan bij het buffet en drank en hapjes. Op welke traiteur zal je beroep doen? Welke hapjes? Zal je ook een bar met gratis drank aanbieden? Goed plannen op voorhand is sterk aan te raden!

2) In een casino

Heel wat casino’s bieden de mogelijkheid aan om hun zalen te gebruiken om feesten en evenementen te organiseren. In tegenstelling tot het organiseren van een casino avond op je bedrijfsterrein, biedt het organiseren van een casino avond in een fysiek casino het voordeel dat je jezelf heel wat praktische kopzorgen bespaard. Het nodige materiaal en speeltafels zijn immers reeds beschikbaar in het casino. Je kan mits toestemming van het casino zorgen voor decoratie die past bij je onderneming. Vaak bieden casino’s eook commerciële formules aan waarbij er een optie is om decoratie, gebruik van het materiaal en personeel, het buffet en drank, animatie en andere vormen van entertainment allemaal in 1 pakket aan te kopen. Kies een casino uit en reserveer simpelweg via diens website een gezellige casino avond voor je personeel!